Nová verze help-desku

S ohledem na stále větší nároky na zefektivnění komunikace se zákazníky a ve snaze zvyšovat úroveň poskytovaných služeb nabízí divize Transportu, spedice a logistiky naší společnosti novou generaci help-desk pro zpracování požadavků svých klientů.

Tato forma komunikace přináší celou řadu výhod:

  • požadavky je možno jednoduše zadávat 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu;
  • možnost připojení souborů;
  • automatické zasílání informace zadavateli o každé změně stavu požadavku emailem;
  • monitorovaná komunikace mezi zaměstnanci objednatele a dodavatele;
  • neustálý přehled o stavu požadavku a sledování historie;
  • jednoduché dohledání dat a jejich export např. do MS Excel;
  • podpora pro změnová řízení.

Tento nástroj tak přispěje k rychlejšímu a efektivnějším vyřizování požadavků klientů a omezí případná nedorozumění při jejich řešení. Nová verze zachovává všechny původní funkcionality Helpdesku.

Přechod na novou generaci help-desku probíhá v současné době, a od prvního dubna 2016 bude pro veškeré zadávání požadavků a nahlašování chyb používán výhradně tento komunikační kanál.

Help-desk je poskytován zákazníkům divize Transportu, spedice a logistiky zdarma.

Pokud ještě nemáte zřízený účet pro tento help-desk, požádejte prosím o jeho vytvoření prostřednictvím emailu: vdiasova@cid.cz (Mgr. Vladimíra Diasová).